معرفی ابزار آنلاین جهت تولید Ajax Preloader

تاریخ انتشار:

یکی از بخش های مهم وب سایت مبتنی بر آژاکس، پری لودر (Preloader) یا همان تصویر مربوط به لودینگ سایت می باشد از این تصاویر زمانی که تکنولوژی آژاکس در حال تبادل اطلاعات بین سرور و مرورگر می باشد برای پر کردن خلا زمانی تا لود شدن کامل اطلاعات استفاده می شود.

به عنوان طراح وب سایت هر زمان که بخواهم از Ajax استفاده کنم اولین کاری که انجام می دهم جستوجوی در اینترنت برای پیدا کردن پری لودر مناسب می باشد. اما اکثر اوقات تصاویر یافت شده مناسب کار نمی باشند چه از لحاظ رنگ چه از لحاظ موضوع و بقیه پارامترها. حتما دیگر طراحان عزیز نیز با این مشکل روبرو شده اند حال برای اینکه این مشکل حل شود به معرفی وب سایت هایی  می پردازیم که در آنها ابزاری برای تولید پری لودر به صورت آنلاین تعبیه شده است و بعد از طی چند مرحله فایل gif خروجی را به شما تحویل می دهند.

 Preloaders.net

Preloaders.net یکی از ابزار مورد علاقه من است. در این سایت انواع مختلف پری لودر از جمله برخی از مدل های 3D وجود دارد. استفاده از سایت بسیار آسان می باشد، شما نیاز به انتخاب نوع پری لودر رنگ مناسب ، اندازه مورد نظر و یک سری پارامتر های دیگر دارید سپس با کلیک بر روی generate button فایل آماده می شود و برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.
preloaders.net

Ajaxload.info

این سایت از اولین ابزار آنلاینی بود که من استفاده کردم متاسفانه بر خلاف Preloaders.net این سایت از اشیا و مدل های 3D پشتیبانی نمی کند اما با این وجود اکثر پری لودرهای رایج در اینترنت در این سایت یافت می شود و نحوه استفاده از آن مانند سایت قبلی بسیار آسان می باشد.

ajaxload.info

Loadinfo.net

loadinfo.net در مقایسه با دو سایت قبلی کمی متفاوت می باشد در این سایت اکثر نمونه های رایج نمایش داده می شوند و شما باید یکی از آنها را انتخاب کنید سپس باید از میان سایزهای موجود یکی را انتخاب کرده و فایل نهایی را دانلود نمایید.

loadinfo.net

1 دیدگاه برای ”معرفی ابزار آنلاین جهت تولید Ajax Preloader

  1. ابوذر

    با سلام
    واقعاَ باید گفت دستتون درد نکنه بابا ایول

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *