دانلود لوگو HTML5 و CSS3

تاریخ انتشار:

دانلود لوگوی HTML5 و CSS3 در فرمت PSD به صورت لایه باز

HTML5_logoCSS3_logoدانلود

6 دیدگاه برای ”دانلود لوگو HTML5 و CSS3

  1. احمد

    ممنون واقعا مفید بود

  2. هادی

    سلام زاره جان خسته نباشی می خواستم در مورد ساخت منو آبشاری از شما سئوال کنم. تو سایتت زحمت کشیدی و توضیح دادی اما اصلا متوجه نشدم چون خیلی مبتدی هستم.لطفا توضیح رو به ایمیلم ارسال کنید. شاد شنورهاگال ام.ارایژم.هادی

  3. سانی

    سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون،من در رابطه با ساخت منوی آبشاری در قالب جوملا 5/1 مشکل دارم لطفا در این مورد راهنماییم کنید.

    1. زاره آوانسیان

      سلام
      ببینید برای ساخت منوی کشویی منطق کار یکیه در هر سیستمی که باشید وردپرس ، جوملا … یا هر چیز دیگه ای شما یک سری تگ ul و li دارید که می خواهید به صورت کشویی به نمایش در بیاد حالا برای این کار یه قسمت کار کدهای HTML هست که سیستم خودش تولید می کنه یه قسمت دیگه کدهای جاوا ( jQuery ) هستن که شما اگر از پلاگین ها استفاده می کنید باید فایل های مربوط رو در قسمت HEAD فراخوانی کنید و کدهای مربوط به پلاگین هم بعد از فراخوانی نوشته می شه لازم به ذکر است برای اضافه کردن این کدها شما باید فایل های php مربوط به قسمت HEAD را در Template ادیت کنید و در پایان کدهای CSS هستن که برای مشخص کردن ظاهر کار استفاده می شوند.
      در نهایت نحوه درک و فهم هر فرد از ساختار کدها بستگی به تجربه او در طراحی وب و تسلط به زبان های مورد نیاز دارد پس برای اینکه تکنیک های طراحی وب را بتوانیم به سادگی یاد بگیریم و به کار ببندیم باید در گام اول مهارت های پایه را تا حد امکان تقویت کنیم در این راستا بررسی دقیق کدهای آماده می تونه کمک بسیاری کنه htmldrive یکی از منابع غنی کدهای آماده است که می تونه کمک بسیاری در یادگیری کنه.

  4. حمید

    سلام
    از سایت بسیار جالبتون خیلی ممنون هستم
    یه سوال داشتم و اون این که آیا می دونید چطور می تونم از داخل یک Grid که به ازای هر سطر اون یک دکمه گذاشتم رو کاری کنم تا با کلیک بر روی اون دکمه اطلاعات سطر جاری رو که باید یک ساختار درختی باشه رو داخل یک پنجره خوشکل Jquery نمایش بدم در واقع می خوام از Code behind برنامه (#asp.net C) یک پنجره popup از نوع jquery باز کنم و داخل اون پنجره یک page لود کنم که یه ساختار درختی رو نشون می ده .

    با سپاس فراوان

  5. یعقوب سعید

    ممنون جالب بود

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *